Strony

Białe pudełeczko wykonane szydełkiem


Pudełeczko wykonane szydełkiem


Ten drobiazg - małe pudełeczko - jest wykonany z białej nici bawełnianej, ale nieco grubszej , niż używam  do serwetek. Ta grubość nici dała sztywność całej konstrukcji. Ścianki nie gną się , ale na spód i tak dałam usztywnienie. Spód wyłożyłam sztywniejszą folią.


 Na to naszyłam wyściółkę z tiulu białego.
Całość jest zawiązywana, a sznureczki są zakończone pomponikami.
Tu ważne było uzyskanie lekkości całej formy , przy jej wielkości....

Pudełeczko zrobione szydełkiem

Sznureczki do pudełka zrobiłam prostym łańcuszkiem. Przymocowanie do pudełka jest nieco szersze , co powoduje , że pudełko nie otworzy się mimochodem. Pompony początkowo nie były takie puszyste. Aby takie się stały lekko je wyczesałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz