Strony

Futerał na telefon różnymi rodzajami haftów

Wszyscy dziś , bez mała , posiadają telefony komórkowe. Każdy wybiera dla siebie odpowiedni model telefonu. I zabieramy te telefony ze sobą. Nie ma znaczenia dokąd zmierzamy. Telefony mamy przy sobie. A te zarysowują się , bo przecież trzeba je gdzieś umieścić. Żeby ochronić , chociaż troszkę , telefon , a jednocześnie mieć odmienne "opakowanie" , zaprojektowałam taki futerał. 

Kilka rodzajów haftu w jednej pracy



Haftowany futerał


Bawiąc się różnymi technikami haftu wybrałam haft atłaskowy , którym wyszyłam monogram . Ozdobiłam motywami kwiatowymi.

 Dodałam dużo koralików. Są tam też maleńkie  cekiny.

Haftowany futerał po rozłożeniu


Najpierw wymierzyłam telefon . Długość futerału wynosiła : podwójnie mierzona wysokość telefonu plus kawałek potrzebny na założenie z zapięciem.
Ale , żeby zapobiec  uszkodzeniu haftu na jego lewej stronie , to długość tkaniny całej podwoiłam. Po wyszyciu najważniejszych elementów , złożyłam tkaninę na pół . Teraz powstał szkielet futerału . Czyli zasadnicza część futerału wraz z zakładką na zapięcie.  Całość połączyłam - szydełkiem obrzuciłam wszystkie boki. Teraz było już łatwo połączyć je ze sobą. Tu można bawić się . Można stosować różne wzory brzegowe. Zakładce nadałam kształt trójkąta.. Wykonałam pętelkę. Guziczek też zrobiłam szydełkiem . Całość prezentuję na zdjęciach.



Haftowany futerał - zbliżenie

3 komentarze: