Strony

Szydełkowa powłoczka na jasieczek z kwiatowym wzorem


Powłoczka na poduszkę wykonana szydełkiem


Przyszła pora zimowa, mroźna , dni krótkie. Chętnie wtedy zasiadamy w przytulnym kąciku. Najlepiej jeszcze ,żeby była wtedy miękka podusia , kocyk  i można zagłębić się w ulubione zajęcie. 
Miałam pomysł na wykonanie takiej powłoczki na jasieczek , ale były inne zajęcia, czas mijał . Wreszcie ... jest. Zrobiłam .
Na konkretny wymiar poduszeczki opracowałam dokładny wymiar szydełkowej powłoczki. Tę zrobiłam z nici bawełnianych. Jakość nici jest tak dobra ,że podusia , poza chwilami kiedy jest okupowana😊 , bardzo dobrze prezentuje się jako dodatek na sofie. 


 
Podusia z obu stron jest wykonana szydełkiem.  Wzór , jak widać , siateczkowy. Robótkę podszyłam tkaniną , co dodatkowo uwydatnia wzór . Daje mi to też komfort , że jeśli zmieni się kolorystyka imletu , moja powłoczka zawsze zostanie taka sama. 
Obrzeże powłoczki stanowi koronka brzegowa. Wykonałam ją z  tej samej nici.
Zapięcie powłoczki jest na odwrocie, na samym dole. Guziczki zrobiłam szydełkiem, w kształcie małych kuleczek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz