Strony

Pudełko na drobiazgi wykonane szydełkiem


Pudełko wykonane szydełkiem



Porządkując jakieś tam drobiazgi, zwykle zastanawiamy się , czy można znaleźć dla nich miejsce. Najlepiej jedno, takie , które będzie miało swoje stałe ulokowanie. 
Prosta sprawa , ale bywa kłopotliwa , szczególnie gdy chodzi o ustalenie - co im znaleźć , żeby to coś , miało konkretny wymiar, pomieściło to co chcemy.
Jak bardzo przydatna okazała się tu umiejętność szydełkowania. 
Zrobiłam pudełeczko.
Szydełkiem zrobiła dno pudełka. Zaczęłam od małej pętelki, a następnie  zrobiłam dokładne kółko. Ścianki robiłam nie odcinając nitki od dna pudełka. 



Wieczko zrobiłam dokładnie tak samo , ale jest nieco większe dna. 
 Dno i boki pudełka wzmocniłam sztywną folią.
Wewnątrz pudełeczka wszyłam białe płótno atłasowe. 
Zakrywa folię i jest ładnym wykończeniem całości.
Została tylko kwestia ozdobienia , wg upodobań.
Ja zrobiłam szydełkiem kwiatek zielony , dokładnie z tej samej nitki , z której jest całe pudełeczko. Przyszyłam  kwiatek do wieczka . Całość ozdobiłam koralikiem.
Dziś - są w nim konkretne drobiazgi i stoi na stałym , swoim miejscu. Cel więc został osiągnięty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz