Strony

Wszystko zaczęło się dzięki Babci


Nici do moich robótek ręcznych
Robótki ręczne są bardzo wdzięcznym i odprężającym zajęciem . Lubimy otaczać się pięknymi rzeczami, lubimy ozdabianie. 
Dzięki tej pracy powstają piękne, niepowtarzalne rzeczy. Poczynając od serwet, serwetek , obrusów, firan poprzez koce, ubrania ,pościel aż do zabawek.Nawet mały dodatek upiększający nasze ubrania czy choćby torebkę , sprawia , że ozdobiona rzecz wygląda trochę inaczej , ciekawiej.
Wykonując ,jakąkolwiek robótkę ręczną , oczami wyobraźni widzimy jej efekt końcowy.  Wcześniej powstał projekt. Opracowałyśmy go w każdym detalu. Kolorystyka , wzornictwo, rodzaj nici  , itp.Jeśli już nasza praca jest gotowa , to pojawia się zadowolenie, a nawet duma.
Poznawałam różne techniki , sporo uczyłam się. 
Wszystko zaczęło się od mojej Babci.


Kosmetyczka , którą zrobiła moja Babcia



 Moja babcia zrobiła małą kosmetyczkę. Podpatrywałam cały proces powstawania , szycie, haftowanie. To był dla mnie ciekawy proces. I tak właściwie zaczęła się moja przygoda z robótkami ręcznymi.
Interesowały mnie i robótki szydełkowe, i prace na drutach, haftowanie różnymi technikami.

2 komentarze:

  1. Cudowna pamiątka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu,; wzruszające chwile dla mnie. Pozdrawiam

      Usuń