Strony

Irlandzkie wzory szydełkiem

Irlandzka koronka wykonana szydełkiem

Koronki irlandzkie zagościły na mojej półce. Ułożyłam kilka listków i kwiatów, wykonanych wzorem koronek irlandzkich, na płótnie. Całość zszyłam i zrobiłam serwetki, które leżą na półkach w kuchni.
Te dwie serwetki są krótkie, ponieważ półki , na które są przeznaczone, są dokładnie takie krótkie. Półki są w dość zacienionym miejscu, zdjęcia nie oddawały istoty robótki. Dlatego pokazuję je w nieco innej scenerii, tu lepiej widać całość .  



Irlandzkich wzorów uczyłam się z książki, która od lat leżała na półce, dość daleko. Wreszcie przyszedł czas na tę książkę. Jest w niej sporo różnych wzorów. Większość jest opracowana na wykonanie bardzo cienkimi niteczkami. Ale musiałam , niestety, odkryć tę prawdę. Wzory na cienką niteczkę, a zrobione z grubszej nitki, wyglądają monstrualnie. Tracą swoją finezję....
Od tego doświadczenia nie podejmuję się zmieniać wypracowanych i sprawdzonych przepisów. 
A tak wygląda moja irlandzka koronka na serwetce. 

Irlandzki motyw na serwetce


Irlandzkie wzory szydełkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz