Strony

Kosmetyczka z haftowanym monogramem i irlandzkim wzorem na szydełko


Irlandzki wzór na szydełko


Szukałam futerału na telefon komórkowy. Gotowe, do kupienia, owszem są i jest duży wybór, ładne wzornictwo. Mimo wszystko zdecydowałam, że sama coś zrobię. Tym bardziej, że jest to zrobione na prezent .
Wcześniej zrobiłam już kilka futerałów szydełkiem. 
Tym razem chciałam, aby było to coś zupełnie innego.
Lubię wzory irlandzkie. Ładnie prezentują się na płótnie. 
Więc zaprojektowałam połączenie irlandzkich wzorów z płótnem.
Zatem, nic innego nie pozostało, jak tylko zrobić.

Irlandzkie wzory szydełkiem

Wykonany futerał jest nieco szerszy od telefonu. Dzięki temu można tam włożyć notes, kalendarzyk. Przydatne, bo czasem , w trakcie rozmowy telefonicznej trzeba coś zanotować - więc wszystko jest jakby pod ręką. 



Futerał jest wykonany z podwójnie złożonego płótna, ma wszyty zamek błyskawiczny, a na trójkąciku zamykającym całość jest ztrzask.
Futerał mieści się idealnie w torebce. A umieszczony wewnątrz kalendarzyk nie raz już był potrzebny.
Taka jest opinia użytkownika.
 

4 komentarze:

  1. Śliczny drobiazg i jaki starannie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny drobiazg i jak starannie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy robisz! Wpadnę w wolnej chwili na więcej :)

    OdpowiedzUsuń