Strony

Miś - zabawka wykonana szydełkiem

Miś jest bardzo wdzięczną zabawką. Kojarzy się z dzieciństwem , chyba każdemu dorosłemu. Miękka  przytulanka. Można zabrać misia ze sobą wszędzie. A miś , jak miś. Lekko uśmiecha się,  jest mięciutki , daje się przytulić.   Dlaczego więc nie zrobić misia?
Zrobiłam. Przyznaję ,że zabawka wdzięczna, milusia. 

Miś wykonany szydełkiem

Moim zdaniem , kolor misia  jest ogromnie ważny. 
Wszystko jedno , czy jest to miś z gałganków, czy z włóczki z uszyty z pluszu - kolor jest zasadniczą wartością.  To przecież przytulanka.Więc kolor powinien być ciepły.
Miałam niewielki motek włóczki w kolorze jasnego brązu.


To podstawowy kolor.
Dodatkowo użyłam to włóczkę w kolorze ecru , nieco inna gatunkowo niż zasadnicza włóczka. Na nos użyłam maleńką ilość czarnej, cienkiej włóczki. 
Grubsza włóczka spowodowałaby , że nos mógłby wystawać sporo przed misiem.....
Miś w bluzie z kapturem, całość wykonana szydełkiem

Miś zrobiony jest więc  z trzech  kolorów włóczki. Nosek jest doszyty.
Dokleiłam oczka , które ruszają się , gdy  poruszamy misiem. Do wnętrza zabawki włożyłam wypełnienie  z poduszki dla alergików.  Zszyłam całość. Przyznaję,  trochę obawiałam się , że wypełnienie misia może wychodzić dziurkami.... Ale nic takiego ! 
Więc radość moja nie zna granic.
Miś w śpiworze. Praca wykonana szydełkiem


Miś przeznaczony był dla małej dziewczynki, która lubi otaczać opieką i troskliwością swoje zabawki. Dlatego miś ma kubraczek, czerwony. Ten kubraczek można zdjąć i ubrać inny. 


Szydełkowy miś w śpiworze
Ale chyba najważniejsze , dla tej małej dziewczynki , było to ,że miś ma swój śpiworek. I w dodatku można ten śpiworek zapiąć na guziczki. Czyli bezpieczeństwo misia zostało całkowicie zagwarantowane. A radość małej dziewczynki.... bezcenna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz