Strony

Wielkanocne ozdoby

Do Wielkanocy pozostał jeszcze miesiąc, ale czas płynie tak bardzo szybko .
Czas jest dość względnym pojęciem. Na wakacjach miesiąc płynie niezwykle szybko. Zanim się obejrzymy - już nie ma miesiąca. Zimą, ten sam miesiąc , płynie jakby wolniej.
Miesiąc, który pozostał do świąt  upłynie, z pewnością, szybko.
Zwykle przed świętami jest tak wiele do zrobienia.
Zanim zacznie się ten nawał pracy ( mycie okien, porządki wiosenne,  a po zimie jest co odświeżać ) jest trochę czasu, aby przygotować kilka zdobień wielkanocnych. 
Ja zrobiłam właśnie jajeczka zdobione wstążką. Wszelkie prace ze wstążką bardzo mnie intrygują. 

Wielkanocne jajko wstążką zdobione





Potrzebne jest steropianowe jajko, wstążki w dowolnych kolorach i szpileczki.
Wstążki pocięłam na kwadraty, bo wybrałam dość szerokie wstążki. Z węższych wstążek należy wyciąć prostokąty.
Każdy kwadracik składałam w taki sposób, aby powstał romb. Szpileczkami upinałam wstążkę do jajka.
Upinałam tak, aby kolory układały się spiralnie. 
Upinanie tak należy wykonać , aby następna część wstążki zasłaniała szpileczkę.
Upinanie zaczęłam od góry jajka. Na dole jajka wpięłam kokardę. Dzięki temu jajko swobodnie stoi samo.  


Wielkanocne jajko zdobione wstążką  i różyczkami

 To ostatnie jajko ozdobiłam różyczkami, które  wykonałam ze wstążek. Dodałam też kilka listków. Cała praca nie zajmuje dużo czasu, a jest piękną ozdobą.

1 komentarz:

  1. Sliczne! Te drugie karczochy robiłam a ta pierwsza ma ciekawie ułożone te wstążeczki!

    OdpowiedzUsuń