Strony

Płócienna koperta z haftowanym monogramem


Kosmetyczka z haftowanym monogramem


Z miękkiego, lnianego płótna uszyłam kosmetyczkę, rodzaj dużej koperty. Po wykrojeniu odpowiednio dużego kawałka tkaniny, wyszyłam monogram. Ozdobiłam go ornamentem roślinnym. Haft wykonany jest nićmi DMC.
Lubię pismo kaligraficzne dlatego zaprojektowanie monogramu było czystą przyjemnością. 
Monogram wykonany haftem atłasowym


Kiedy haft był gotowy zszyłam całość. Wszystkie prace związane z szyciem wykonuję ręcznie. Nie szyję maszynowo. Na górze kosmetyczki wszyłam ( też ręcznie) zamek błyskawiczny. Dzięki temu cokolwiek jest włożone do środka , nie wypadnie. Kosmetyczka ma wymiary 37cm x 27 cm.
Na obrzeżach szydełkiem zrobiłam koronkę z białego kordonka.



Kosmetyczka z haftowanym monogramem



5 komentarzy:

  1. Tus trabajos son muy delicados y bellos. Se ve que trabajas con pasión. Me gusta la combinación del trabajo bordado y crochet. ¡Felicitaciones!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję , serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superbe broderie et blog !!!
    Merci pour la visite et bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń