Strony

Szydełkowa serwetka - w dwóch odsłonach

Szydełkowa serwetka




Szukając wzoru do wykonania bieżnika, znalazłam zdjęcie serwetki. Właśnie tej. Zauroczyła mnie tak bardzo, że o bieżniku na chwilę zapomniałam. Schemat odtwarzałam dzięki temu, że na zdjęciu było duże zbliżenie. Oczywiście, jak to bywa, schemat to jedno, a metoda prób i błędów- to drugie. Czyli, robiłam, a co nie wychodziło, należało powtórzyć.  
 
Wzór serwetki wykonanej szydełkiem


Jednak dla tej serwetki  warto było. Zrobiłam ją z nici DMC. Średnica serwetki to 30 cm. 
Idealnie pasuje na stolik . Świetnie prezentuje się na każdym rodzaju blatu czy to drewniany, czy szklany. A do tego, można ją położyć na różnych rodzajach i kolorach tkanin. Wszędzie wygląda dobrze. Na domiar tego idealnie pasuje do koszyczka. I chyba to właśnie ucieszyło mnie najbardziej.



Na zdjęciu powyżej pod serwetką położyłam kolorową trawę.
 A na zdjęciu poniżej serwetka leży na dnie koszyczka.







1 komentarz:

  1. Robienie czegokolwiek ze zdjęcia to już wyższa szkoła jazdy. Kiedyś robiłam kolię ze zdjęcia i było to bardzo ciężkie zadanie. Gratuluję wyszła śliczna

    OdpowiedzUsuń