Strony

Szydełkowe etui do potpourri



Szydełkowe serwetki - etui


Pomysł na to etui,  zrodził się dość nieoczekiwanie.
Potrzebne były małe serwetki, okrągłe. Koniecznie w kolorze wrzosowym. Miały być podstawkami. 
Wyszukałam wzór, nici już były , szydełko, jak zwykle,  było w pogotowiu, więc  zabrałam się do pracy. Szydełkiem robiłam serwetki wg ściśle określonego schematu. Niewielka forma więc szło dość sprawnie. Kiedy dwie pierwsze serwetki były już gotowe, przyłożyłam je do siebie. Sprawdzałam jak wyszły, jak się prezentują. Gdy przyglądałam się im , właśnie wtedy wystartował pomysł- zmiana ich przeznaczenia. 
Dwie serwetki połączyłam ze sobą, następnie wszyłam szyfonową podszewkę. Dodałam wstążkę i.... w ten sposób powstała mała kosmetyczka, etui. Akurat ta znalazła swoje przeznaczenie dość szybko. 
Jest wręcz idealna jako zawieszka potpourri.



Szydełkowe etui

A potrzebne serwetki- podkładki, od których wszystko się zaczęło, powstaną, ale nieco później. 

2 komentarze: