Strony

Summer Time ... szydełkiem


Lato wchodzi w ostatnią prostą... 
Lipiec minął, u mnie, bardzo pracowicie. 
Powstało  kilka  nowych robótek. 
Zagościło u mnie kilka ciekawych osób, których twórczość podziwiam.
Miło mi  Was powitać i pozdrowić .
Dziękuję.
 
Każdą wolną chwilę przeznaczam na spacer.
Celem są pobliskie pola, łąki i las.
Zbieram , najchętniej, kwiaty, zioła, trawy. 
Bardzo lubię robić zdjęcia różnym okazom przyrody.
Mój album przyrodniczy jest okazały.
Zebrane roślinki układam w różne bukiety, zasuszam.
Kilka takich bukietów umieściłam już na blogu.
Pokażę jeszcze kilka.

Moja najnowsza szydełkowa serwetka : 

Summer   Time
Serwetka szydełkowa Summer Time

Summer Time to nazwa mojej szydełkowej serwetki.
Serce serwetki jest kwiatem. 
A ponieważ powstała w lipcu więc  te dwa fakty złożyły się na nadanie jej nazwy, Summer Time.
Serwetka wykonana jest szydełkiem, z bawełnianej , marceryzowanej nici.
Średnica serwetki to  57 cm. 
Serce tej serwetki, czyli kwiat, podkreśliłam nitką  jasno-zieloną.
To ten sam rodzaj nitki, z której wykonana jest cała serwetka. Tylko inny kolor.
Serwetka ma swój urok, ale w zależności od tego, na jakim podłożu jest umieszczona , tak zmienia się , delikatnie . Inaczej prezentuje się na blacie drewnianym, inaczej na kolorowych podłożach z miękkich tkanin.

Serwetka szydełkowa Summer Time

Serwetka szydełkowa Summer Time

Serwetka szydełkowa Summer Time

Jest tak w istocie rzeczy z każdą serwetką. Nie ma tu dyskusji. Robię sporo różnych serwetek więc nie jest to odkrycie. Ale ta serwetka jest trochę inna.
Mogę tu tylko opisywać. Więc słowa, słowa, słowa....
Zdjęcie, choćby nie wiem jak dokładnie , starannie, profesjonalnie wykonane i obrabiane w różnych programach fotograficznych, nie odda rzeczywistości w takim wymiarze, jak sama realna rzeczywistość.
Swoje zdjęcia robię najlepiej jak potrafię. Ale widzę dokładnie, że jest różnica.
Tymczasem Summer Time to szydełkowa serwetka, która przy bukieciku letnich kwiatków jest jak środek lata. 
 
Serwetka szydełkowa Summer Time
Pozdrawiam serdecznie odwiedzających mój blog. Wkrótce zaprezentuję kolejną pracę. Również szydełkową.

34 komentarze:

  1. Bardzo ładna serwetka, niebanalna z tym podkreśleniem serca :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. W bukietach ułożonych z zasuszonych kwiatów zebranych latem można choć na chwilę zatrzymać tę niezwykłą porę roku. W połączeniu z piękną serwetą umilą chwile odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lato to niezwykła pora roku. Nieustannie zbieram wszelakie owoce, którymi obdarza nas przyroda. Bukiety z suszonych kwiatów , ziół, traw przypominają o pięknych letnich dniach. Szczególnie kiedy mroczna listopadowa jesień ogarnia świat.
      Dziękuję za odwiedziny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Beautiful crochet mats, Aleksandra. They are fabulous! I love them! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Dear Mia. It is very nice to read your posts, as well.
      Greetings.
      :)
      Aleksandra

      Usuń
  4. Piękna serwetka, Olu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iwonko, to miłe słowa. Pozdrawiam Ciebie również, bardzo serdecznie. Ola

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda, sprawia wrażenie koronkowej.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Ta opinia jest dla mnie ważna. Dziękuję , że możemy dzielić się swoimi pracami i być w kontakcie. Serdecznie pozdrawiam. Ola

      Usuń
  6. Piękna praca Olu. Niestety szydełko jest mi zupełnie obce a szkoda, bo takie cudne rzeczy powstają za ich przyczyną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię bardzo serdecznie. A dla mnie hafty są przepięknym dziełem.Dziękuję za miłe słowa. Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna. Serdecznie pozdrawiam.
      Ola

      Usuń
  7. Olu serweta jest cudna, a obrazki jak ze snu. Ja równiez pasjami biegam po lesie, po łąkach i w maleńkich listkach, gałązkach czy tez kwiatach usiłuję zatrzymać ulotne chwile. ozdrawiam Cie bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie Elu. Bardzo dziękuję za opinię i komentarz. Każde słowo jest dla mnie ważne. Każdy komentarz ma dla mnie znaczenie. Dziękuję. Robię też sporo zdjęć przyrodzie. Niektóre publikuję na G+. Miło mi bardzo. Serdecznie pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Очень красиво!!! Прекрасная работа!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо за Ваш визит и обзор. Сердечно приветствую. Александрa

      Usuń

  10. Wonderful doily, my dear! And a very good name for it. It's nice to know that you also enjoy nature walkings. Have a lovely week! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for visiting and very nice opinion. It is very important to me. Have a nice weekend.
      Greetings.
      Aleksandra

      Usuń
  11. Absolument magnifique !!!!! Tout en délicatesse pour ce napperon estival !
    Bonne journée et merci pour la visite !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonjour Anna. Merci beaucoup de votre visite. Je suis très heureux de vous accueillir. Il est très important pour moi votre avis. Merci beaucoup. Cordialement. Avoir un bon week-end
      Aleksandra

      Usuń
  12. Śliczna! Przeuroczo się prezentuje z bukietem polnych kwiatów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu za opinię oraz za odwiedziny. Każda opinia jest dla mnie ważna. Miłego weekendu. Pozdrawiam. Ola

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię i za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie. Ola

      Usuń
  14. Serwetka jest śliczna bardzo podoba mi się to podkreślenie jej środka innym kolorem. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny oraz za opinię. Pozdrawiam serdecznie. Ola

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny, za pozostawienie komentarza. Każda opinia jest dla mnie istotna. A szczególnie od doświadczonej i wytrawnej dziewiarki. Serdecznie pozdrawiam. Ola

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Miła Doniu, dziękuję za odwiedziny. Dziękuję za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważna opinia. Doceniam wszystko, podziwiam Twoje dzieła . Serdecznie pozdrawiam.
      Ola

      Usuń
  17. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  18. Popołudniowa herbata podana na takiej serwecie to iście królewski styl :)

    OdpowiedzUsuń